MEGOLDÁSAINK

LinkedIn Social Selling

Használja ki a szakmai közösségi média felületben rejlő lehetőségeket, szerezzen új ügyfeleket és építse személyes márkáját a LinkedIn-en! Social selling segítségével felkutatjuk és megszólítjuk célközönségét régió, beosztás és iparág alapján. Workshopunkon Önnek is megtanítjuk az ügyfélszerzés eredményes módszereit.

Erre van szüksége?

Kinek ajánljuk?

Azoknak a cégvezetőknek és értékesítőknek, akik hisznek a személyes márkaépítés fontosságában, több ügyfelet szeretnének és nyitottak az újító marketing megoldásokra.

Miért a LinkedIn?

A LinkedIn olyan közösségi média felület, amelyen a multik és kkv-k vezetői és munkatársai szakmai jellegű kommunikációt folytatnak. Ez megteremti a feltételeket egy szolgáltatás vagy termék értékesítéséhez.

Hogyan érem el a célcsoportom?

A LinkedIn-en régió, pozíció és iparág alapján pontos célzással tudjuk definiálni és felkutatni a célcsoportja tagjait.

Social selling vagy workshop - melyiket válasszam?

Bármely szolgáltatásunkat választja, megkapja teljes szakértelmünket, gondosságunkat és odafigyelésünket vállalkozása iránt.

Social Selling szolgáltatás

Felkutatjuk célcsoportja releváns tagjait és személyre szabott értékesítési tölcsér mentén vezetjük végig őket az értékesítés folyamatán - így egyszerre akár több száz potenciális ügyféllel folytathat valódi beszélgetést szolgáltatásáról vagy termékéről.

A WSI hálózat tagjaként rendelkezésünkre állnak Nyugat-Európában és Észak-Amerikában kipróbált Social Selling módszerek, melyeket egyedülálló módon adaptáltunk a hazai környezetre.

Workshop felépítése

A social selling workshopon bemutatjuk a LinkedIn profil felépítésének lépéseit, bevezetjük a személyes márkaépítés gyakorlatába. Megmutatjuk, hogyan tud hiteles és szakértő pozíciót szerezni és ismertségi kört építeni.

Gyakorlati tippeket adunk a célcsoport-készítéshez és a releváns lead-ek felkutatásához. Megismertetjük a LinkedIn kapcsolatfelvétel eredményes technikáival, az üzletszerzés hatékony módszerével. Tippeket adunk a social selling eredményességének mérésére.

Tudta?

A B2B marketingszakemberek 61%-a magas minőségű leadek megszerzését tekinti a legnagyobb kihívásnak
0 %
Ha öt percen belül követi a webes leadeket, akkor kilencszer nagyobb valószínűséggel konvertálja azokat értékesítéssé
0 X
A marketingesek 53%-a interaktív tartalmat használ a leadek megszerzésére
0 %
A B2B vállalatok 93%-a szerint a tartalommarketing több leadet eredményez, mint a hagyományos marketing
0 %

Social selling workshop felpítése

Mit várhatunk a LinkedIntől

Iparági minták, legjobb gyakorlatok, saját tapasztalatok és eredmények

Lehetőségek és megoldások szektorokra bontva

Alapok

Mire és miért használjuk a LinkedIn-t, LinkedIn Profil oldal kritériumai, láthatósága, célcsoport perszónák definiálása, saját profil headline megírása

Kapcsolatépítés

Hogyan keressünk a felületen, hogyan találjuk meg a célcsoportunkat, hogyan lépjünk kapcsolatba velük és hogyan csatlakozzunk érdeklődési és szakmai csoportokhoz

Értékesítési célú kommunikáció

Social selling célcsoportonként, automatizációs megoldások – Konkrét értékajánlat vázolása és lead generálás – értékesítési céllal – célcsoportonként

Értékes tartalmak készítése

egyszerű technikákkal

Szakmai márka kialakítása

Tartalom készítése és megosztása – saját és kurált (megosztott) tartalom. Események, üzenetküldés, kommunikáció az ügyfelekkel, hogyan építsük fel a szakértői márkánkat

Sales Navigator best practice

Áttekintés gyakorlati feladatokkal

Gyakorlati feladatok

Napi/ heti/ havi LinkedIn rutinok áttekintése

„A LInkedIn egész karrierem során sokat segített nekem kapcsolatba lépni hazai és nemzetközi véleményvezérekkel, döntéshozókkal. Napi szinten használtam, mindig, különösen európai értékesítési vezetői pozíciómban. Jelenleg több, mint 2700 kapcsolattal rendelkezem és ügyfeleimet segítem a nagyobb láthatóság elérésében és személyes kapcsolatok kialakításában.”

A workshopot tartja

Kohanecz Margó

LinkedIn szakértő

27 éves szakmai háttérrel rendelkezik, főként egészségügyi és B2B ügyfelek (pénzügyi szolgáltatás, gyártó, építőipari cégek) marketing és üzleti stratégiájának és kommunikációjának kialakításával foglalkozott, korábban pedig a legnagyobb orvosi és női kiadóknak volt felsővezetője.

KPMG egészségügyi tanácsadási csapatának vezetőjeként, többek között digitális fejlesztési programok, gazdasági hatástanulmányok, nemzetközi piacelemzések, piacra jutást segítő kutatások és felvásárlások területén szerzett tapasztalatot.

Lépjen kapcsolatba velünk!

Kezdjen hozzá most!

Várjuk hívását, hogy megtudjuk, Önnek hogyan segíthetünk!