MEGOLDÁSAINK
LinkedIn Social Selling
Használja ki a szakmai közösségi média felületben rejlő lehetőségeket, szerezzen új ügyfeleket és építse személyes márkáját a LinkedIn-en! Social selling segítségével felkutatjuk és megszólítjuk célközönségét régió, beosztás és iparág alapján. Workshopunkon Önnek is megtanítjuk az ügyfélszerzés eredményes módszereit.


Erre van szüksége?
Kinek ajánljuk?
Miért a LinkedIn?
Hogyan érem el a célcsoportom?
Social selling vagy workshop - melyiket válasszam?
Bármely szolgáltatásunkat választja, megkapja teljes szakértelmünket, gondosságunkat és odafigyelésünket vállalkozása iránt.
Social Selling szolgáltatás
Felkutatjuk célcsoportja releváns tagjait és személyre szabott értékesítési tölcsér mentén vezetjük végig őket az értékesítés folyamatán - így egyszerre akár több száz potenciális ügyféllel folytathat valódi beszélgetést szolgáltatásáról vagy termékéről.
Workshop felépítése
A social selling workshopon bemutatjuk a LinkedIn profil felépítésének lépéseit, bevezetjük a személyes márkaépítés gyakorlatába. Megmutatjuk, hogyan tud hiteles és szakértő pozíciót szerezni és ismertségi kört építeni.
Gyakorlati tippeket adunk a célcsoport-készítéshez és a releváns lead-ek felkutatásához. Megismertetjük a LinkedIn kapcsolatfelvétel eredményes technikáival, az üzletszerzés hatékony módszerével. Tippeket adunk a social selling eredményességének mérésére.



Tudta?
Social selling workshop felpítése
Mit várhatunk a LinkedIntől
Iparági minták, legjobb gyakorlatok, saját tapasztalatok és eredmények
Lehetőségek és megoldások szektorokra bontva
Alapok
Mire és miért használjuk a LinkedIn-t, LinkedIn Profil oldal kritériumai, láthatósága, célcsoport perszónák definiálása, saját profil headline megírása
Kapcsolatépítés
Hogyan keressünk a felületen, hogyan találjuk meg a célcsoportunkat, hogyan lépjünk kapcsolatba velük és hogyan csatlakozzunk érdeklődési és szakmai csoportokhoz
Értékesítési célú kommunikáció
Social selling célcsoportonként, automatizációs megoldások – Konkrét értékajánlat vázolása és lead generálás – értékesítési céllal – célcsoportonként
Értékes tartalmak készítése
egyszerű technikákkal
Szakmai márka kialakítása
Tartalom készítése és megosztása – saját és kurált (megosztott) tartalom. Események, üzenetküldés, kommunikáció az ügyfelekkel, hogyan építsük fel a szakértői márkánkat
Sales Navigator best practice
Áttekintés gyakorlati feladatokkal
Gyakorlati feladatok
Napi/ heti/ havi LinkedIn rutinok áttekintése


„A LInkedIn egész karrierem során sokat segített nekem kapcsolatba lépni hazai és nemzetközi véleményvezérekkel, döntéshozókkal. Napi szinten használtam, mindig, különösen európai értékesítési vezetői pozíciómban. Jelenleg több, mint 2700 kapcsolattal rendelkezem és ügyfeleimet segítem a nagyobb láthatóság elérésében és személyes kapcsolatok kialakításában.”
A workshopot tartja
Kohanecz Margó
LinkedIn szakértő
27 éves szakmai háttérrel rendelkezik, főként egészségügyi és B2B ügyfelek (pénzügyi szolgáltatás, gyártó, építőipari cégek) marketing és üzleti stratégiájának és kommunikációjának kialakításával foglalkozott, korábban pedig a legnagyobb orvosi és női kiadóknak volt felsővezetője.
KPMG egészségügyi tanácsadási csapatának vezetőjeként, többek között digitális fejlesztési programok, gazdasági hatástanulmányok, nemzetközi piacelemzések, piacra jutást segítő kutatások és felvásárlások területén szerzett tapasztalatot.
Lépjen kapcsolatba velünk!
Kezdjen hozzá most!
Várjuk hívását, hogy megtudjuk, Önnek hogyan segíthetünk!