Blog
Cikkek
5 lépés a sikeres márkaépítéshez a közösségi médiában
A márkád az, ami alapvetően különböztet meg téged a konkurenciádtól. Azon gondolatok, érzések és asszociációk összessége, amelyet a vevőid a
Hogy illeszkedik a ChatGPT a digitális marketing stratégiádba?
A mesterséges intelligencia eszközök megjelenése és legújabban a ChatGPT felbukkanása a marketing tevékenység szempontjából is fontos újdonság. Érdemes elgondolkodni, hogyan
3 jel, hogy megrekedtél a lead generálásban
Az élet minden területén előfordul, hogy bár tudjuk, hogy egy gépezet már nem működik tökéletesen, javításra szorul, mégis halogatjuk a
E-mail marketing trendek 2023-ban
Olvasnak még az emberek e-maileket? Helye van még a hírlevél kampányoknak a marketing stratégiában? Ezt vizsgáljuk meg az alábbi cikkben.
A marketing jövője: 5 előrejelzés a digitális világból
A vállalkozások minden évben új és új kihívásokkal néznek szembe. Ehhez egy dinamikusan adaptálódni képes marketing stratégiára van szükség, hiszen
Ismerd meg a Google Analytics 4 működését
Ha továbbra is szeretnéd követni a weboldaladra látogató felhasználók viselkedését, akkor itt az ideje, hogy megismerd a Google Analytics 4
Konverzió optimalizálás: mit is jelent és hogyan segíti a vásárlást?
Miért fontos az optimalizálás? Az éves stratégiatervezés fontos szerepet játszik minden vállalkozás életében, azonban nem mindegy, hogy mi kerül meghatározásra
A videó szerepe a marketingben
A videó a marketing eszközeinek egyik legfontosabb alappillérévé vált az okostelefonok térhódításával. De vajon miért ennyire fontos és miben használható? Cikkünkből kiderül!
Amit tudnia kell a legújabb Google frissítésről
Amit a Google előnynek tart, annak bizony igyekszünk mindig megfelelni. Lássuk, most milyen új
kihívás elé állította a weboldal tulajdonosokat!
5 kérdés, amit tegyen fel a digitális marketing eszközök kiválasztása előtt
Az ideális marketing tech stack egy befektetés, ami hozzásegíti vállalkozását a bevételnövekedéshez. Hogyan tudja ezt összeállítani? Tegye fel magának az alábbi 5 kérdést!
Nincs marketing a megfelelő technológia nélkül
Több, mint 8.000 eszköz hirdeti magáról, hogy segíti, gyorsítja, hatékonyabbá teszi a marketing működését. Mindegyik könnyen használható, látványos kezelőfelülettel rendelkezik, és könnyen elhihető, hogy már a puszta használatuk öröm.
Három ok, amiért szüksége van marketing automatizációra
Mit szólna ahhoz, ha azt mondanánk, most könnyedén hatékonyabbá teheti marketing cége működését? Rövidebb idő alatt, kevesebb befektetett energiával, munkatársait kímélve válthatja ki az eddig manuálisan végzett ismétlődő feladatokat, egy igazán biztonságos és profi rendszer működésével.
A fenntarthatóság a legfőbb marketing stratégia a 2021-es évre
A jelenben alakítjuk a jövőt. Erőforrásaink végesek, hatékonyan kell velük gazdálkodnunk. Így, amikor stratégiára gondolunk, a fenntarthatóság az elsődleges cél. A fogalom, eleve nélkülözhetetlen mottóvá vált az elmúlt években, amikor a felelős vállalatok és szervezetek mind arra törekedtek, hogyan termeljenek profitot úgy, hogy közben nem növelik a biológiai lábnyomot. A világjárvány okozta gazdasági helyzet azonban új szempontokat is hozott, melyeket nem árt marketinges szemmel is vizsgálni.
5 iparág, amely a lehető legtöbbet hozhatja ki az online marketingből
A digitális platformok térnyerésével egyre pontosabban beazonosítható, ezáltal célozható a potenciális célközönség, vagyis az a csoport, akiknek a leginkább kínáljuk portékánkat vagy szolgáltatásunkat. A hirdetések és az online megjelenések így sokkal hatékonyabban és mérhetőbben működnek.
2021 marketing trendjei- avagy főszerepben az érték vezérelt tartalom
A lassan egy éve kialakult helyzet miatt az emberek többre vágynak annál, hogy bemenjenek a boltba és megvegyék a kívánt terméket vagy megrendeljék azt online. A hozzáadott érték az elkövetkezendő évben nagyban befolyásolja majd vásárlási döntéseinket.
5 hiba, amit el kell kerülni a weboldal készítés során
Tudta, hogy már a fogyasztók 85% keresi meg először online az üzletet, ahol vásárolni szeretne, mielőtt felkeresné azt személyesen?
SEO, azaz hogyan optimalizáld honlapod a keresési paramétereknek megfelelően
A 21. század marketing trükkjeinek egyik alapvető, leghasznosabb és leggyorsabban mérhető ingyenes módszere a keresőoptimalizálás.
Marketing tippek webshopoknak az ünnepi ajándékvásárlási láz előtt
Az őszi hűvösebb idő bekövetkeztével egyre inkább a lakásba szorulunk és sokszor a számítógép vagy az mobil előtt kötünk ki. Már nem lehet úgy megnézni egy videót, vagy felkeresni egy weboldalt, hogy ne ugrana fel legalább egy hirdetés közben, ami vásárlásra buzdít minket…
5 dolog, amire érdemes figyelni, ha sikeres vállalkozást szeretne
A mai modern, rohanó világunkban sokszor nem tudjuk milyen irányba induljunk el, legyen szó munkáról, magánéletről, oktatásról vagy éppen egy vállalat irányításáról.
Hogyan lesz eredményes a digitális egészségügyi marketing?
A digitális marketing az egészségügyi szolgáltatók számára kulcsfontosságú, mert a páciensek 80%-a online tájékozódik mielőtt orvoshoz fordul.
Beszélnünk kell a digitális marketingről! – kommunikációs detox kúra, járvány idejére
Hogyan folytassunk felelős digitális marketinget járvány idején, WSI Origin Consulting szakértőinek tanácsai. Beszéljünk a tartalomról és a kommunikációról!