MEGOLDÁSAINK
Tartalommarketing - Hírlevél készítés és blog
Weboldalunk forgalmának növelésére és a konverziók elérésére az egyik leghatásosabb eszköz a tartalommarketing. Javítja az oldal keresőoptimalizáltságát, a belefektetett energia pedig hosszú távon megtérül. A hírlevél közvetlen eszköz a vevők megszólítására, az egyik legmagasabb konverziós arányt elérni képes marketing eszköz.


Erre van szüksége?
Kinek ajánljuk?
Milyen eszközöket használunk?
Honnan tudom, hogy eredményes?
Tartalommarketing eszközök működése
Blog
A céges blog hatékony eszköz a keresőoptimalizálásban és a hiteles, szakértő szerep felépítésében. Olyan tartalmakat készítünk, amelyek érdekesek vevői és ügyfelei számára, tartalmazzák a vállalkozása szempontjából releváns kulcsszavakat és így elősegítik, hogy weboldala előbbre kerüljön a Google találati listájában.
A blog azoknak a vállalkozásoknak ajánlott, akik hosszú távon terveznek. Több befektetett energiát igényel, mint egy közösségi média vagy PPC kampány, és nem hoz gyors megtérülést. Eredményessége azonban exponenciálisan növekszik, és az elkészített tartalmak évek múltán is releváns forgalmat terelnek a weboldalára.
Hírlevél készítés
A hírlevél az egyik legmagasabb konverziós arányt elérni képes marketing eszköz, mivel ügyfeleit és vevőit közvetlenül, e-mail postafiókjukon keresztül tudjuk megszólítani. Olyan célcsoport számára juttatjuk el vállalkozása legfontosabb üzenetét, akik már kapcsolatba léptek a céggel, ismerik a termékeket, szolgáltatásokat, és érdeklődnek iránta.
Ügyfeleink számára jól bevált közösség- és adatbázis-építési módszerekkel segítünk akár elindítani is megjelenéseit. Tudatosan felépített stratégia mentén készítjük el a hírlevelek tartalmát, hogy hírlevél kampányai eredményesek és sikeresek legyenek.



Lépjen kapcsolatba velünk!
Kezdjen hozzá most!
Várjuk hívását, hogy megtudjuk, Önnek hogyan segíthetünk!